4 Ocak 2013 Cuma

Derse Göre Azıyorlar

   Nefret ediyorum abi, şu adamına göre muamele yapanlardan acayip nefret ediyorum. En az "maNga grubu iğrenç" diyenler kadar sinirimi bozuyorlar. Bir dakika, aslında o kadar da sinirimi bozmuyorlar. Yani, maNga'ya laf atanlar kadar değil. Ya da, o kadar mı acaba? Offf her neyse işte, beni sinirlendiriyorlar yani. Yahu bir insan bu kadar mı kişiliksiz, bu kadar mı ahlaksız olur ya?
   Geçen gün İngilizce dersindeydik. Ama bir göreceksiniz, hocanın soru sormadığı zamanlarda ağızlarını bıçak açmıyo, sanki kıçlarını o sıraya uhulamışsınız gibi yerlerinden santim kımıldamıyorlar. Hepsi süt dökmüş kedi! Ama inkılap dersine bir giriyoruz, yahu en önde, hocanın dibinde oturmasa neyse de, adamın gözünün önünde arkadaki adama sesleniyo, ayağa kalkıyo sinirlendiği birine vurup geliyo, bağırıyo çağırıyo, öğretmenlere bir havalar falan, terbiyesizlik o derece! İşte size bir örnek:
Hoca: Gençler sıranızın altındaki çöpleri alır mısınız?
X: Ne oldu hocam alerjiniz mi var, battı mı?
Ve bunun gibi binlercesi! Yahu terbiyesizin tekiysen, bi hocanın dersinde yediğin haltları diğer hocanınkinde de ye, hadi sıkıyosa yesene! Ama yoook, İngilizceci kızar ya yapamazlar onun dersinde. Hayır yani tanıdığınız bir insanı böyle görmek ne kadar sinir bozucu bir şey! Önceki derste sınıfın öbür köşesine böğürüp sağdaki soldaki eklemanları dövüp hocaya kendisi bir şeymiş gibi salak salak laflar ediyo, bi sonraki ders nasıl masum nasıl masum öyle böyle değil ya, yani bu dönkeklikten, kişiliksizlikten başka hiçbir şey değildir ki! Nefret ediyorum onlardan. Sonra vay efendim benim neden arkadaşım yokmuş? Bu gerizekalı mallardan arkadaş mı olur? Böyle onları elime alasım, sonra hocalara uzattıkları dillerini pergelle oyasım, sonra üzerine limon sıkasım, hocaya fırlatacakmış gibi tehdit etmek için salladıkları o kalemleri alıp bir yerlerine monte edesim var.
   Neyse ya, hazır inkılap dersinden çıkmışken içimi döktüğüm iyi oldu. zaten ne zaman bizimkilerin azdıkları kudurdukları ve öküze dönüştükleri dersler olsa benim böyle bi yazı yazasım gelir. Öyleleri de bir gün toplumun içinde rezil duruma düşsünler de çatlayana kadar bir güzel gülim.
Tamam o zaman, benim gidip ders çalışmam lazım.
BRAFER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder